سامانه موشکی مرصاد
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

امیر صباحی‌فرد در مراسم افتتاح سامانه موشکی مرصاد:

"مرصاد" اهداف با سطح مقطع بسیار کم را شناسایی و منهدم می کند
سپاه نیوز: جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت که سامانه موشکی میانبرد مرصاد یکی از موفقیت‌های است که هدف‌ها را با سطح مقطع بسیار کم شناسایی و انهدام میکند.
به گزارش سپاه نیوز؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سامانه موشکی میانبرد مرصاد که در منطقه پدافند هوایی تهران برگزار شد، گفت: 8 سال دفاع مقدس و عملیات‌های شجاعانه علیه رژیم بعث عراق از جمله والفجر 8 و بیت المقدس نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام بود.
وی به نقش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پرسنل این قرارگاه در پشت دستگاه‌ها و تجهیزات خود بدون سنگر به دفاع از کشور می‌پرداختند که تنها در عملیات والفجر 8 ، 80 فروند جنگنده عراقی را سرنگون کردند.
امیر صباحی فرد با اشاره به سامانه موشکی میانبرد مرصاد خاطرنشان کرد: این سامانه به صورت صد در صد بومی و داخلی ساخته شده تا خاری بر چشم حاکمان زورگوی جهان باشد.
جانشین فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در ادامه تصریح کرد: سامانه موشکی برد متوسط مرصاد کلیه تست‌های سنگین میدانی را در همه شرایط انجام داده و می‌توانیم از امروز این سامانه را در شبکه یکپارچه پدافند هوایی مستقر کنیم.
وی با بیان اینکه ترکیب و انسجام وزارت دفاع و دانشگاه و همچنین نیروهای مسلح موجب شده تا در بحث راداری، موشکی و توپخانه‌ای به دستاوردهای مهمی برسیم، اظهار داشت: سامانه موشکی میانبرد مرصاد یکی از موفقیت‌های است که هدف‌ها را با سطح مقطع بسیار کم شناسایی و انهدام می‌کند.
امیر صباحی فرد اظهار داشت: مرکز کنترل فرماندهی این سامانه کاملا دیجیتال و بسیار پیشرفته است و مجهز به "سیمیلاتور" بوده و هم چنین مجهز به آخرین نیازمندی‌های عملیاتی است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 186371
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1